بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، ديسمبر 02، 2008

معلش أصلنا محدثى تدوين

تحديث ثانى على السريع: السبب انى مش خلصت المذاكرة اللى عليه و القراءات الادبية المتراكمة لهذا فان الانترنت و البلوج بيعاقبونى بطريقتهم
Now, I am searching
انا رايحة اذاكر اه اقول لكم مش لاقية حجز للرياض فى الخطوط وانا اللى كنت فاكرة هالحق الحج
انا نحسسسسسسسسسسسس أشوفكم بعد العيد
*****************
تحديث: قمت بتنزيل هذا ال
template
مؤقتا يارب يعجبكم
يمكن هو اللى يفك النحس و يجيب الزباين قصدى الزوار
باى
**************
(عفوا الان ساتحدث العامية)
راحت فين الحاجات اللى فى الجنب البانرات
؟
و الارشيف
؟
و الاعلانات و الصور
؟
يا ربى
!!!!!!!!!
ده انا لسه منزلة الخريطة
ومنزلة ازاى اعرف مين اللى زارنى
و كمان ايه اخر مواضيع السادة الزوار تكرموا عليا و عبرونى
و إذ فجاة
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
كل ده راح
راح لمجرد اللعب
ااه
راح لمجرد اللعب فى التمبلايت
ذهب مع الريح
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الحل ايه؟
انصحكم ماحدش يلعب
وروحوا ذاكروا
و اللى عايز يلعب
يبقى يعمل دونلود الاول لكل حاجة و ال
XML
او يعمل
export
للمدونة كلها على الكمبيوتر بتاعه
و بعدين يقدر يعمل
upload
من الكمبيوتر بعدين
ماشى
انتظرونى ساغيب فترة ثم اعود لك
بفكيرة جديدة
اصل انا محدثة تدوين
من غير تريقة
باي

هناك 7 تعليقات:

مولان يقول...

معلش ياقمر بس هو في شويه لخبطة في الخطوط

بس التمبلت رقيق بس في حاجه مش مظبوطه

مولان يقول...

اه

الحاجت اللي راحت

عشان انتي مش حفظتي كل الاكواد بتاعت المدونه قبل تغيير التمبلت

المفروض تحفظيها بلنكات المدونات اللي انتي متابعها

وبعد كده تغيري التمبلت


معلش هتعملي اللي عملتيه تاني في الاول

قصيدة يقول...

شكرا مولان على مرورك
و على نصائحك
حاليا ابحث عن الاكواد
و او ل ما وضعت هو عداد الزوار
الحمد لله
المدونة العلمية لم يحدث لها شئ
للان
يارب استر عليها

مفتاح العرب يقول...

موضوع رائع جدا وشيق جدا

ـــــــــــــــــــــــــ
http://www.arabkey.blogspot.com
مدونة الاخبار العربية والحصرية

م/ الحسيني لزومي يقول...

من اجل مصر
شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك
ضع بنر الحملة علي مدونتك
البنر موجود علي مدونتي
اذا كنت ترغب في وضعه علي مدونتك ارسل ميلك كي ارسل لك كود البنر
ارجو المعذرة للدخول بلا مقدمات لأني ادخل علي مئات المدونات يوميا

شمس العصارى يقول...

حج و عمرة اكثر من مرة
ايه الطمع ده
هههههه
انا بحسد بس مش بقر هههههه
ربنا يزيدك
سمعتها ممن ذهبوا للحج يقولون ان من راى البيت يحن اليه دوما
اللهم ارزقنا حج بيتك

Sonnet يقول...

اللهم ارزقك زيارة عن قريب
آمين

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...